Nuffnang Ads

Monday 3 December 2012

Karnival Sukan UTHM

Abaikan muke yg sememeh tu haha . muke bajet2 atlet :p

Kejadian berlaku pada 1 / 12 / 2012 hehehe , ok hari kejadian join main netball . 
Almost 3 0r 5 years ok dah tak main , mse dftar tu aku terpikir *bole ke aku main netball lg ni ? sbb aku rase tulang temulang aku ni mcm dah nk kerepot je ( kerepot ke reput ? bole je mane2 ) hehe . 
    Tp xpe aku pun bedal je la main on that day , menang la 2 game pastu johan kumpulan at least ke suku akhir ok . Cuma kalah tipis je ngan group Sabah UTHM *Its ok and Im proud of my team . Banyak benda nak cite tp xde idea hehehe..

      


my supporters dada dan dibah , thanks sayangss sayangss datang bg semangat hehehe



CANDID la konon , hehe . credit to mamarazzi , bermain dalam kesakitan . 



Bermain dlm 'kesakitan' ?? bese la kan da lame xmain jadi cmni la sakit perut la sakit pinggan la . Otot - otot terkejut la tu hahaha .
Walaupun letih , sakit sakit , tak menang hahaha . Tp sangat enjoy , best ! ok next chapter !!





No comments:

Post a Comment