Nuffnang Ads

Tuesday 11 December 2012

Kerunsingan Melanda ....... :p

      Assalamualaikum , today is 11/12/2012 and selamat petang ... now 4.30 pm , consider noon la  :p ! class almost cancel biase la dah nk study week kan hehehehe . Tangan pun terus la ke blog utk berkongsi cerita :) ....
        Runsing ke ?? hehe ... nak dijadikan ceritanye ahad on 16/12/2012 my brother big day , so aku pun mengalahkan pengantin sbb aku lg beriya-iya tempah baju ... baju pun dah siap seperti aku ingin kan dan mlm mggu aritu kemas2 umah ........ jeng jeng jeng ! tengah kemas2 nak cari langsir semua ttbe ade benda best kiteorg jumpa , around one bundle kot baju lame ibu (satu bundle la sgt kan, hahaha) tggu mse mcm nak kne buang je ... ada salah satu yang aku berkenan dihati  ... cantik kot ! ala-ala saloma gituww hehehhe
         Bila dah berkenan terus la ubah fikiran dan mcm taknak pkai la plak baju yg ditempah , nak pkai baju ibu ... mse tgah cuba baju yg kiteorg minat tu ayah pun terdengar la kiteorg bising2 and ayah ckap baju ibu yg aku pkai tu cantikkkk #kene puji #blushing ... hahahha
this is the one that I tempah

And this is from ibu collection :)
  So I should choose the one that I really2 love to wear , cantik kan bju ibu tu tp tema kaler hijau , tak kesah la mne2 pun kan hehehe .... tggu jela ye ceremony nye nanti hahaha , kerna hatiku sering bertuka tuka pikira sehh ! hahaha

No comments:

Post a Comment